kurabiyevarsimitvar Biz dışarıdaydık hissetmedik de apartmandaki ablamlar baya korkmuş o kadar kötü müydü
kurabiyevarsimitvar LadyGaddar ben de seyhandayım ama apartmanlar pek sağlam değil ya ondan korkuyorum ailemin çoğu apartmanda
Busra986532 kurabiyevarsimitvar adanalıyım 6 şubatı çok şiddetli hissettik evimde eşyalar yıkıldı şuan niğdede ikamet ediyoruz burası da sallandı
kurabiyevarsimitvar Busra986532 Allah Allah biz nasıl hissetmedik şaşırıyorum gerçekten yan şehirler bile hissetmiş
LadyGaddar kurabiyevarsimitvar Aynen mahallede bile sayılı müstakil ev var Keşke sağlam yapsaydilar da istedikleri kadar dikselerdi
kurabiyevarsimitvar LadyGaddar valla adana için max 4 kat ideal o da sağlamsa ben fevzipaşa tarafındayım burayada geliyorlar yavaş yavaş apartman inşaatı her yer
LadyGaddar kurabiyevarsimitvar Ben havaalaninin oradayım diye çok kat yok ama çarşıya doğru gökdelen mübarek yanından geçerken bile korkuyorum vallahi
LadyGaddar kurabiyevarsimitvar Aynen hani yıkılan binaların olduğu yerler ,normalde cıvıl cıvıl olan bi yer özellikle deprem zamanı lambalar yanmıyor çıt ses yoktu derin bir sessizlik vardı Ordan nekadar geçsem aklıma o an gelir Allah bidaha yasatmasin🥲