Öncelikle zaman ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim 🙏 bana da 19 ekimde takıldı ilk 10 gün lekelenme şeklinde devam etti kesildi fakat ben rahim kalınlaşması sebebiyle kürtaj oldum o esnada takıldı operasyonun kanaması mı spiralden mi oldu lekelenme bilmiyorum. Adetim de bu Pzartesi lekelenme şeklinde başladı çarşambadan beri de adet gibiyim günde 1 ped doldurmaz ama hala sürüyor yarın tam 7 gün oluyor normal mi acaba anlamadım normalde adetim 5 günde biterdi ama hala çok az da olsa sürüyor