4 aylık oğluma emziği nasıl tutturabilirim yaa çok zorlanıyorum gün içinde hem mayisir uyur emzikle de nasıl tutturucam doğduğunda verdik tutmuştu hemsiler kilo verir emzik vermeyin dediler meme reddi olur dediler vermedim bi daha bayasir da uğraşıyorum vermeye ama almıyor ne yapmalıyım sizce nasıl tutar