Adayze cogumuz yasiyoruz bence gaz sorununu. Bebegim 44 gunluk, 15. Gunden beri ara ara kivranir, aglae, huysuzlanir🤦 kimyonlu rezene cayi iciyorum. Bebege gaz yapacak yiyecekler yemekten kaciniyorum. Her aksamustu bebegime biogai probiyotik damla veriyorun. Ayaklarini sicak tutmaya calisiyorum. Ama tum bunlara ragmen gaz sancisi cekiyor. Cozmus degiliz. Zaten de cozulecek bir sorun degilmis. Bir sure cekecegiz. Sakin kalmak ve bu durumun gecici oldugunu bilmek onemli