mr-ege Aşırı üst modellere asla gerek yok diye düşünüyorum. İnternette hangi kahve nedir, bir diğeriyle arasındaki fark nedir vs diye aratınca (ör flat white ve latte) çoğunlukla farklarının sadece süt oranları, espresso mu lungo mu çekildiği vs göreceksiniz. Bunun için de nespresso atelier yetip artıyor bile. Mesela cortado yok benimkinde ama bunun için bir cortado tuşuna ihtiyacım yok. Tarifine bakıp ona göre ayarlayabiliyorum.