Merhabalar bebeğim için uyku tulumu seçmek istiyorum bu tog olayını resimli şemalar var anlayamadım mesela oda sıcaklı 20-24 derece arasında ise 1.5 değerinde tog uyku tulumu ile için kısa kollu zıbın mı giydirmem gerekli
Kullanan arkadaşlar bilgileri ve deneyimlerini paylaşabilir mi
Nasıl bir seçim yaptınız nasıl kullanım yapıyorsunuz içine bişi giydiriyor musunuz