Mygirlmybaby Bense hep ikilemde önce hayır sonra evet yolunda
İstikrar seviyo cocuklar. Sınırları zorlamayi sevselerde o sınırlar içinde kendilerini guvende hissediyolar. Kizim yaşı itibariyle bugünlerde uykuya direnis baslatti 2 3 gündür. Hem gündüz hem gece uykusuna gecerken uykum yok deyip aglamaya basliyo. Saati gelince rutinlerimizi yapiyorum, tamam iykun yok ama daha fazla kitap okuyabilmek icin gozlerinin dinlenmesi gerekiyo, daha cok oyun oynayabilmek icin vücudunun dinlenmesi gerekiyo. Simdi dinlenme zamani, hadi bakalim kapatalim gozleri de diye kandirmaya calisiyorum ama sakin kalmak zorluyo. Bide aglamak tutturursa oyy sanki cocugu dövüyoz🤦