LavininAnnesii kbratrgy Merhaba devlette Serhat Mehmetoğlu hala var mı bilmiyorum Özelde de zaten bir tane çocuk doktoru var. Ben gitmedim ama gidenler memnunmuş
senakuzeyto kbratrgy şifa hanım var Azeri kendisi çok çok iyi bir doktor biz doğduğundan beri ona gidiyoruz çok memnunum
kbratrgy LavininAnnesii ne zor burda hasta çocuk bakmak acaba özelde ki kim şuan tek doktor yok diye biliyorum