Kelebekk2b Arkadaşlsr yedi ay önce sezeryan oldum sonda takıldı o zamandan sonra azcık tuvalete gelse altıma kaçırıyotum yada zor tutuyorum aradada kaşıntı ve hafif yanma oluyor neden böyle aynı durumu yaşayan varmı
onay02 Kelebekk2b Normal değil doktora görünmeniz lazım idrar torbasında sarkma olmuş olabilir hamilelikten sonra
Didoali Valla ben Sezeryan doğum yapalı 19 ay olucak hala idrarımı tutmakta zorlanıyorum geçmiycek herhalde😕