Aslanbebek38 İyi akşamlar kızlar. Oğlum geçen hafta antibiyotik kullandı. Ondam sonra üst ön dişlerininde pembe leke oldu Diş doktoruna randevü aldık. Ancak başına gelen sonra geçen varmı😪