Kızlar dün hastayimdiye post açmıştım bugün oglumada bulaşmış malesef oda grip burnu akıyor ve hafif hafif öksürüyor yani buhar veriyorum burnunu temizliyorum açıyorum ama öksürüğün ilerlelememsi için ne yapmalıyım sizce yaniher ay bir grip olayı yaşıyoruz antibiyotik kullamk istemiyorum