Kizimkuzum Allah bağışlasın bebeklerimizi. Gerçekten çok haklısınız. Eğer gıda verme girişiminde bulunursa anlatırım eşime. Ben her fırsatta dile getiriyorum 6. Ayda ek gıdaya başlayacağım diye. Ona rağmen böle yapıyor. Bebeğimi sallamadan uyutmaya alıştırıyorum, o sallayalım diye ısrar ediyor. Başkalarının yanında konuyu açıyor. Bende ‘benim bebeğim istediğim gibi uyuturum’ demiyorum. ‘Anne kollarım, bacaklarım ağrır ben katlanamam, hem kardeşi olunca nasıl yetişeyim ikisine’ falan diyorum. Lafı dolandırıyorum yine kırılmasın diye. Ay aman valla evlilik güzelde bu tür şeyler güzel değil 😅