Baharttttt Merhaba Evde kefir mayaladım çok güzel olmuş. Kızım 9 buçuk aylık verebilir miyim acaba kabızlığı da var iyi gelir mi ? Kaçıncı ayda vermiştiniz siz
bisenakillisinzaten Baharttttt kefirin tadı nasıl oluyor acaba hiç içmedim de ayran gibi mi yoksa süt gibi mi
Dgn-1cnblt Baharttttt kabızlığa kaysı hoşafı birebir benim oğlumda da vardı suyunu verin anında yapıyor
etuerk Baharttttt aynı gün ayrı öğün verdiğim çok oldu ben 1 çay bardağı koyuyordum ne kadar isterse içiyordu
hestiaone Yarım çay bardağı kadar verebilirsiniz, mesela ara öğün muz ve kefir verıyordum ben, yemegın yanında yogurdunu da verıyordum. Yada tam tersi ara öğünde verdıysem yogurdu yemegın yanında ıcecek gıbı verıyorum bazen
Baharttttt bisenakillisinzaten ekşi ayran gibi tadı ben sevdim ama herkesin çok sevebileceği bişey değil gibi
gamzeci bisenakillisinzaten ben hiç sevemedim ne ayran ne de süt gibi olmamış yoğurt la ayran yapılmış gibi meyvelisi bi tık belki içilir ben onuda içmem kızıma denemek için almıştım oda sevmedi zaten
askbebegimmbenim Baharttttt 6.aydan beri verdim 1 çay bardağı dolduruyorum nerdeyse içiyor. Kabızlığa çok iyi geliyor sindirim sistemini çalıştırıyor.
Baharttttt askbebegimmbenim ne kadarlık bebeğiniz şimdi ? Bende yarın bir çay kaşığı ile başlayacağım bakalım 3 gün deneme yapacağım sonra arttırarak vericem
bisenakillisinzaten gamzeci ben de aslında kızıma vermeyi düşünüyordum ama bu yorumlardan sonra vermeyeceğim zaten kendisi yoğurttan peynirden tiksinen biri 🤣🤣
gger Herkes kefiri kendimi yapıyor acaba. Ben yapmayı bilmiyorum hazır alıp kullanan var ise marka önerebilir misin bebek için? Ben altınkılıç içiyorum kendime ama bebeğe olurmu
[silindi] gger AOÇ markasını tavsiye ederim Atatürk Orman Çiftliği marketleri var ya da bazen üç harfli marketlerde bulunuyor. Mayalaması çok basit evinizde yapmanız daha güvenli olur
mysozclk Baharttttt 7. Ayda verdim suan 9 bucuk aylık hala verıyorum altınkılıc alıyorum ama evde yaptıgını daha iyi verın tabi 🫠