Cigdem61
Bugün ikizimizi götürdüğümüz başka bir doktora bu durumu sorduk o da aynı öneride bulundu, ek gıda yemiyorsa mama da vermeyin bir süre böyle deneyin dedi. Ama aç bırakmaya nasıl dayanacağız bilmiyorum ;) Bir de bir kaşık dahi yiyorsa o bebek yemiyor diyemezsiniz dedi, mideleri çok küçük onların bir iki kaşık dahi yiyorsa rahat olun dedi ama bizimki bir kaşık dahi yemiyor bakalım artık hayırlısı umarım düzelirler 🙏🏻