seymakst Kızlar bebeğim 2.5 aylık ve gece emmeleri bir kere sadece siz de nasıl ve adet görmeye başladım sizce sütü etkiler mi ?
Pinrrr seymakst benimkide bir kere filan kalkiyo en fazla iki oda bazen bende uyuyakaliyorum artık aç olsa ağlar
akln seymakst Osman gönülalanı takip et instadan bebeğinin herhangi bir sıkıntısı yoksa gece beslemesini yapmayabilirsin Regli için de yaşayan meme reddi yaşayan var ama ben hiç yaşamadım
Beyzaveduru Kilo alımı iyiyse hiç uyandırmayın. Kendi acıkınca uyanır. Sonra sürekli uyanmaya başlıyorlar o zaman Aladağ keyfini çıkaırn
seymakst Bende öyle düşüyorum uyandırıp emzirmedim genelde uyuyor 5-6 ya kadar ama gece emzirmesi ile regl olayı ilişkiliymiş ben 40 ım cıktı 2 .ayda adet görmeyr başladım bu gece emzirme sıklığım düşünce oldu sizlerde böyle bişey yaşayan var mı
seymakst akln Bide aşırı huysuzluk var bebeğim benden başka kimse de kolay kolay durmuyor bu cok zor sebebi ne olabilir