Eceozdmr011 fatihunal maalesef hep 2 katlı onlarda eski bina benim evim 3 yıllık kendimiz yaptırdık büyük depremden bir sene önce. Sağlam guvenıyoruz ama korku işte yınede çocuk da olunca insan daha çok korkuyor eşim gececiudi allahtan bugün gündüze geçti napardım yoksa
anabarbie Meri-Mel iyiyiz aşkım ama hala artcilar devam ediyor hissetmiyoruz onları ama ilk olanı çok kötü hissettim beynim dönüyor dedim bayilacam galiba dedim depremmis 🥲
fatihunal Eceozdmr011 Çok iyi anlıyorum seni bende beşinci kattan iki çocukla koştur koştur inmiştim tektim iyi ki eşiniz yanınızda
Cicektebenimcicekligunlerde Aklimideliricem Çok geçmiş olsun kizlar. Rabbim toprağa sakinlik versin.🥺
Eceozdmr011 Aklimideliricem iyiyiz şükür evimiz 3 katlı ama müstakil bir nebze içim rahat ama oanki korku çok baska
Aklimideliricem Kızlar teşekkür ederim hepinize eşim çıktı bikaç parça bişeyler aldı akrabamıza geldik müstakil ev diye. Bugün artçısı olabilir belki bide eşim nöbette tek duramam daha bugün. İsyan etmek istemiyorum ama çok sıkıldım artık ya
asell13 SweetMom__ aşırı şiddetli olacağını sanmıyorum ama ara ara bu şekilde depremler devam eder bence
Esoz1110 LadyGaddar Hissetmediğiniz için sevindim 😘🌸Allah korusun hepimizi büyük bir felaket yaşanmasın🤲