xxanne34 kesinlikle oraya gitmemenizi tavsiye ederim 2 kuzenim arka arkaya doğum yaptı evlerine yakın diye tercih ettiler bebeklerini solunum sıkıntısı yüzünden küveze aldılar ve ne mama ile beslemişler ne de altını değiştirmişler zorla çocukları aldık hastaneden popoları yazık kanıyordu piştikten, biri 4.200 doğdu 4 gün sonra hastaneden aldığımızda 2700 dü diğeri 3850 doğdu oda 2100 gram elimize verildi prematüre bebek gibi bide onlara canımız yandı. O yüzden Ortadoğu bende tamamen bitti