theyikik Ben de annemin ve kayınvalidemin önerisi sonucu, çocuk doktorumuza danışarak 6. ayından beri (şu an 23 aylık) geceleri yatarak emziriyorum. Maalesef daha memeden kesmediğim gibi öncesinde de gece beslenmesini de kesemedim. Hala da gece uyanınca yatarak emer. Her kontrolde kulak muayenesi de olur, çok şükür bir sıkıntı yok.