Rota aşısı gerekli mi? Ben yaptırmayı istiyordum fakat doktora sorduğumda bana bazı sorular sorarak gerek olmadığını söyledi. Zaten hava yoluyla değil temas yoluyla bulaşıyormuş. Eğer çocuğunu kalabalık ortamlara sokmuyorsan ve bakıcı başka bir rotalı bebeğe bakmıyorsa hiç gerek yok dedi. Bakıcı yok ve genellikle evdeyiz dedim. Şu. an ne yapacağımı bilemez haldeyim bu aşıyla ilgili