esra55_28 Merhaba kızlar 5 aylık bebeğim var bugün baya öksürük ve arada hapşırma ile uyandık yarın doktora götürcem daha önce başına gelen var mi nasıl bir tedavi uygulanıyor
ilenalemin esra55_28 aynı benim de 5 aylık.öksğrğl ve balgam var çok kötü.doktora götürdüm hiç bişey yapmadı.sadexe sık sık burnunu temizle dedi o kadar ama sürekli artıyor napcam bilmiyorum size bişey dedi mi
ebu935_ Bizimde aynı 3 aylık ben oda kuruluğundan olduğunu düşünüyorum malum doğalgaz kuruttu iyice evi elimden geldiğince havalandırdım ama işte kışın. Nem makinesi var ama küçük geldi 300 ml
peramomms ilenalemin bizdede öksürük grip vardı gece sırtına havlu koydum uyanınca yelek giydirdim çok iyi geldi doktor antibiyotik verdi almadım şükür öksürüğü atlattık
esra55_28 ilenalemin bugün gittim alerjik olabilir dedi allerset surup verdi geçmezse cuma günü tekrardan bakalım dedi sırtını dinledi bisey yoktu
ilenalemin peramomms ben de sırtına koyayım o zaman ya göğsüme koyuyordum ben.kaş günde atlattımız balgam da var mıydı
pyrzaslnnn47 peramomms bunları neden yaptınız benim bebeğim iki aylık dün çok huysuzdu burnu kapalıydı hep açtım bu sabah kalktım öksürüyor sürekli ne yapmam gerekiyor doktora gitmek istemiyorum bitkisel olarak da tecrübesizim
peramomms ilenalemin evet balgamda vardı balgam kusuyordu havluyla geçti sıcak tuttum ilaçta kullanmadım İnşAllah sizinde çabuk geçer