Merhabalar sevgili anneler kızım 18 aylık ve memeden ayırmak istiyorum. Gece tok bir şekilde yatırıp mı yatırıyorsunuz. Yoksa akşam yemeğinden sonra birşey yedirmeden mi bide geceleri kalkınca süt vermeyi denedim istemedi çok ağladığı için geri verdim. Memeden kolay ayırabilmek için ne yapmalıyım🤦