Kızım neredeyse 21 aylık. Çalıştığım için artık memeyi bıraktık, bugün üçüncü gün ama memesiz kalınca nasıl uyuyacağını bilemedi çocuğum, ben de nasıl uyutacağımı bilemedim. Kucağımda gezdirirken uyudu, derken şimdi bunu istemeye başladı ama bel fıtığım da var. Omzum falan ağrısından durulmuyor. Desteksiz uykuyu nasıl ve ne zaman öğretmeliyim?