Merhaba hanımlar. Bi kaç gün önce gece bi anda korku yaşadım kendi kendime kurmaya başladım kafada ağlama, bağırma hissi geldi. Zaten kendimce kaygı bozukluğum vardı ikiz kızlarım var 1 bucuk yaşındalar. Psikiyatri ye gittim ilaç verdi gitmeden önce ne kadar uykum olursa olsun asla uyuyamıyordum. Simdi uyku ilacı da kullanıyorum ancak öyle. İyi değilim ruh gibiyim geçer mi yaşayan varmı aranızda