7 aylık bebeğim dısarıda uyumamak için cok direniyor. Bugün de yürüyüşe cıktık göl kenarına uykusu vardı hatta uyur belki alıssın dedim ama yok besledim karnını da doyurdum ama uyumuyor dısarıda 5 buck saat uykusuz kaldı arabada eve dönerken sıktı iyice kucagımda uyuyacak gibiydi son anda ama araba durunca cıldırdı iyice sonuc ağlayarak eve girdik ve yine ayakta uyuttum 🥺 siz bebeklerinizi dısarıda nasıl uyutuyorsunuz yaa 😒 benimkini evde ya emerken ya da ayakta sallayarak uyutuyorum ben dısarıda cok cok zorlanıyorum cıkasım da gelmiyor bir yere cıksamda uykusuyla ugrasıyorum hiç zevk alamıyorum, hiç rahat etmiyor içim suçlu gibi hissediyorum kendimi 😣