Hilalelizan 9 ay 18 günlük kız bebeğim var ve az önce altını değişirken fark ettim ki sağ tarafı biraz şiş acaba sebebi ne olabilir ? Doktorumuza yazdım ama izindeymiş Pazartesi gelecekmiş acaba neden olabilir ?
Zynp-GA- Hilalelizan acaba bartholin kisti olabilirmi şişliğide göremediğimiz için yorum yapamıyorum ama int bi yazın resimlerden karşılaştırın yinede en iyi doktor anlayabilir mutlaka gösterin
Hilalelizan Zynp-GA- vajinal yapışıklık diyo ama baktım hani bi zar yok açık Pazartesi gidicez doktorumuz izinde 😞
Hilalelizan Zynp-GA- vajinal yapışıklık diyo ama baktım hani bi zar yok açık Pazartesi gidicez doktorumuz izinde 😞
Zynp-GA- Hilalelizan yok bartholin kisti öyle bir kapanıklık değil vajinanın dış dudağında olan bir şişlik doğuştan olan birşey sonra Belli oluyor kiminde doğuştan gözüküyor doktor anlar tam manasıyla
Hilalelizan goncaksp çok ısrarcı davrandım bugün kendi doktoru muane için geliyo hastaneye sağolsun birazdan geçicem 👍🏻