Oğlum 8 aylık doğduğundan beri çok kolay bi bebek değildi ama 2 haftadır iyice huysuz oldu altını değiştiremiyorum çığlığı basıyor sürekli uyanıyor ne yerde ne kucakta durmak istiyor çabuk sıkılıyor yemek yemek istemiyor sürekli ağlıyor böyle kalacak diye çok korkuyorum dişi falan da yok görünür de lütfen geçecek diyin ne yapacağımı şaşırmış durumdayım