Hanımlar kızım 4 ay 7 günlük. Bu aralar sürekli mızmız huysuz. Her uyuttuğumda 25-30 dk sonra uyanıyo ve 2 saat uyanık kalıyo. Ve uyandığında da 10. dakikada başlıyo mızmızlanmaya. Ağlıyo bağırıyo huysuzlanıyo.. çok yoruldum. Kollarım belim başım bacaklarım her yerim ağrıyor ve çok uykusuzum.
Neden böyle yapıyo ne zaman geçer napmalıyım ..? 😔😔😔