SiprayiL önemli değil, yok emmiyordu ama saat başı mama yemek için kalkıyordu artık çıldırma noktasına gelince bir anda kestim kalktı ağladı su verdim emzik verdim kucağımda ayağımda salladım ¾ gecede alıştı. sizin kararlı olmanız önemli☺️ arkadaşım da emziriyordu bu arada oda aynı ayda kesti yatmadan ve sabah kalkınca emziriyordu