Merveeofs tayt giyiyorum uzerimede crop yetio bana ewin ici iyi bn hic esofman giyemem ya haldır huldur şalvar gbi ayaima dolasiomus gbi gelio bana dısarda sahil,doğa gezmesi yada bisiklet surmeye cikariz vs ozamanlar sadece oda belki disarda gymek bikac kaliteli takım aliyorum her sene nadirende olursa gyerim.sweat giyiorsamda altimda genelde tayt vardır.ama.tayt crop vazgecilmezim…ama.ewdede esofman sewat normal esiniz neden oyle diyor ki