dfn6 Kızlar 27 günlük bebeğim çok ıkıniyor kakasını küçük tuvaletini yapıyor ama ıkınmasi çok fazla, hemoroid olmasından korkuyorum sizin bebislerde durum ne yada yaşadınız mı ıkınma sorununa çare buldunuz mu ne zaman geçer 🥺🙄
asaf4723 dfn6 benim bebeğim de 23 günlük aynı durumu yaşıyoruz, korkulacak bir şey yok bu şekilde olmaları normal, büyük ihtimal gazı vardır, fazla çıkaramadıları için ıkınıyorlar canım
pantenkelebek dfn6 gazi var o yüzden yapar bağırsakları genişliyor yer ediniyor aklınıza kötü bişey getirmeyin gaz damlalari kullanın geçer gider inşallah
gg3848 dfn6 benim bebeğim tuvaletini güzel yapmasına rağmen çok ıkınıyor doktor çok normal zamanla azalacak dedi korkmayın
dfn6 asaf4723 araştırdım bağırsakları şekillenmedigi için ikiniyorlarmis, aklıma herşey geliyor işte, altıni alırken ıkıniyor sanki poposunda hemoroid var gibi geldi acaba ona mı ağlıyor diye düşünüyorum Allah korusun 🥺
mahg dfn6 bizimkide 6 aylık hala kabız problemi var ıkınmada aynı ek gıdaya nasıl başlıyım bilmiyorum 🥹
dfn6 mahg çok sıkıntı yaa 🥺 gazını falan da çıkartıyor aslında, canım sen gaz damlasi vs kullandın mi zeytinyağı da iyi geliyor kabızlığa yarım çay kaşığı mamasina atmıştım ben 4 gün önce iyi geldi gibi
karanbebk mahg benmde bebeğim 6 aylık 5 6 gündür kakasını yapamıyor yaaa ek gıdaya daha geçmedim neden böyle oluyor ya
mahg dfn6 ben gaz damlasını kestim çok kötü oluyodu çocuk gitdik doktora midesine mikrop düşmüş o yüzdenmis🥲
dfn6 mahg ebeveyin olmak çok zormuş Allah yokluklarini göstermesin, benim kızın da poposunun kenarında basur memesi gibi bişey var randevu aldım yarına, bağırsak sarkması da olabilir diyolar ikinmaktan, Allah’ım beterinden korusun içim çok tuhaf ☹️
mahg dfn6 ya canim kötü düşünme iyi olur insallah korka ayetül kürsü oku 7 kere evden çıkmamış ki iyi haberler alasın ben öyle yaptım şükür 🤲🏻
mahg karanbebk bende korkuyordum yarın başlıyıcam doktor balkabakla başla dedi kabız diye bende öyle yapıcam bakalım 🤲🏻