Gundogduu Boynunun alti genelde sicak olur ya ilk alindaki ateşemi bakmamız lazım kizlar hangisi daha önemli
Ikrazumra19 Gundogduu en garanti koltuk alti ama olcturmuyorsa alnindan olcun ama 38 ve ustu ates suan gayet normal
Ejderhahavva Gundogduu koltuk altı en garanti olanı ve bebeğinizin ateşi iyi 38 falan olursa biraz Calpol yada ılık duş
Gundogduu Ejderhahavva Ikrazumra19 Oykumilam Ejderhahavva kizlar koltuk alti 37.6 tişörtle kalsa olur mu biraz düşene kadar
Ejderhahavva Gundogduu bezi ve citcitli badiisyle kalabilir şayet evin sıcaklığı 24 25 der3ce ise ...sonra usutmesin yavrucak
Oykumilam İnce bi tsortle birak 10 dk snr bidaha olc canim soymadan hemen olcunce fzla cikio haliyle ben bikere oyuzden hastaneye gidiodum nerdeyse
Tontisimm Kulak altından da alnından da sabah 8de 37.9 gördüm hemen paranoxS fitil attım 10 dakika geçmeden 36 oldu ateşi😕 hiç keyfi yok kafayı yicem bugün onunla birlikte bende ağlıyorum
Gundogduu Tontisimm bizimde yok keyfi diş çıkartacak heralde alt damaklarinda dişin yeri beyazlamış bide burun akıntısı var ☹️
Ejderhahavva Gundogduu çok geçmiş olsun aman dikkat edin Valla ben 5 6 gün ateşle uğraştım gece gündüz 39 'ün altınada düşmezdi çok şükür iki gündür iyiyiz
Gundogduu Ejderhahavva sağol canim burnu akiyor kaç gündür bide diş cikacak heralde ciksa jemen keşke ☹️☹️