paspamuk iki dogumumda çok zor geçti . Şimdide kendileri zor akşam nasıl oluyor bilmiyorum vallah. Ama içimde hep kız çocuğu istedgi var ondan . Çocuklarım o kadar zor eşim diyor sen yine de okula giderken düşünüyorsun bir tane bende o da yok diyor 😄😄😄😄allah hepmizin yardımcısı olsun inşallah