gulayyyyy minnosunannesi06 bizim eski süpürge çekmesi çok iyi bişey diyemem ona ama parçaları çok hassar özenli davranman lazım kırılmasın diye bi de kendine eziyet o kadar halıya yapışması bende dik süpürgesi var bu markanın halıya yapışmadan mis gibi temizliyor
minnosunannesi06 poyrazmom2604 ya eşim indirime girmiş alalım dedi bende bilmediğim için şey yapmadım buraya sorayım bide dedim kullanan muhakkak vardir
poyrazmom2604 minnosunannesi06 diğer yorum yapan arkadaş gücüm yetmiyor derken çekim gücü çok fazla halıyı süpürürken kaldırıyor yerinden, ne kadara indirime girmiş annem geçen sene 8 bine almıştı
rana0234 Ben de ceyizime almıştım.5 yıldır kullanıyorum.Netten sipariş etmişti eşim.Vallahi halıyı supurmeye gücüm yetmiyor.Koridordaki kaydırmaz tabanlı halı Flex ve yolluklari rahatlıkla temizliyirum
minnosunannesi06 1babyannesi ya halıların çok saç topluyor dokulmm çok var onun için çekim gucu yüksek mi temizlemesi iyi mi
1babyannesi minnosunannesi06 toparlar tabi ki başlıkları var onun halıya göre ayarlayıp saç kıl ne varsa topluyor
rana0234 Onun dışında hazneli olması güzel.Hazneyi , kapağını,filtre ve süngeri her kullanımdan sonra yıkayıp kaldiriyorum
Ardenaden Bu markain bndede cylonesi var annemde bundan vsr filtresini temizedgnz surece ve senede 1 deisgitirrseniz yapistigi yeri bırakmaz o dkr iyi cekiyor
minnosunannesi06 gulayyyyy dik supurgem var Beko marka hiç memnun değilim dip köşe temizleme için uygun olmuyor