Kızlar çocuğum hasta olmuştu iyileşti gibi şimdi bende hasta oldum iyileşen çocuğum tekrar grip oldu kısır döngü gibi sürüyor . Aslında boğaz ağrım yok . Ateşte yok . Burun tıkanıklığı var. Foşur foşır akıyor. Ne yapsam geçer . Burun yıkaması yapıyorum. Fıs fıs sürüyorm buhar alıyorm bilmediğim ilaç varmı bende sağlıkçıyım ama beynim dondu kendime yarayamadım. Başka neler yapabilirim burun akıntımın bitmesi için