Oğlum 45 günlük hırıltısı var serum fizyolojik damla kullanıyorum arkasından otribebenin aspiratörüyle ağızdan çekiyorum bazı yerlerde zararlı etlerinde ödem yapar kanatır şişer vs diyorlar bilemedim şırıngada kullanmak istemiyorum korkuyorum bi bu yöntemi yapabiliyorum zararı varmı siz memnun musunuz sizde oldu mu kanama ödem şişlik gibi sorunlar ve hırıltı için ne yapmam lazım genzinde hırıltısı günde 2-3 defa temizlesem hırıltısı geçer mi zamanla çok soru sordum ama bilgim yok bu konuda.