Sabahları çok kötü oluyorum. Dönemiyorum bile
Yatakta sorun mu var dedim servis çağırdım, sorun yok dediler.
Gün içerisinde hiç ağrımıyor ama sadece sabahları yataktan kalkınca ağrıyor
Krem de sürdüm işe yaramıyor
Normal doğum yaptım
Aynı durumu yaşayan var mı