papatyam-34 bebeğiniz artık yenidoğan sıfatından çıkmış ve bebek olarak geçmeye başladığı dönemdesiniz. Eğer doğum sonrası sarılık vs geçirmediyse ve kilo alımı varsa, yani bu süreçte 1 kilo bazında artık kendisi emmek için kalkabilir ve o sürede emzirebilirsiniz. Sürekli uyandırmanızda yada 1.5 saat uyanık kalıp sonrasında uyuyup emzirdiğinizde sadece uykusunu bölüp rahatsız etmiş olursunuz artık bedenleri yeni dünyaya alışıyor kendi vücut ve midelerinin de farkına vardıkları için artık bırakın istediğinde uyansın ve emsin aç kalmaz merak etmeyin