Kızlar sevincimi sizle paylasmak istıyorum Bebegım 4 ay 24 gunluk uzun zamandır uykusu geldıgınde ne emmek ne uyumak ne oynamak istıyordu gunde 4 uyku uyuyordu ama bebek arabası pusetıne koymadan sakinleşmiyordu uzanınca aglıyordu arabayla ilerı geri yapıp uyutuyordum. 2 gündür o aksiliği gitti ve çok şükür daha uzun oyununu oynayıp uykusu gelene kadar guzelce duruyor uykusu gelınce gözlerıni ovuşturuyor uyutabiliyordum ve demin ilk defa araba olmadan sadece beşiğinde sallayıp uyudu 🥳🥳😍 Allah tüm zorda olan annelerın yardımcısı olsun darısı size olsun