dietitian_mom Doğum yapalı 60 gün oldu ama hâlâ lekelenmem bitmedi. Bu durumu yaşayan var mı? Normal mi bilemedim.
dietitian_mom niloyaaa Normal değil gibi sanki doktora gitmeyi de ihmal ettim hiç gidesim yok hastaneye 😣siz gittiniz mi peki?
niloyaaa niloyaaa ben anasağlığa gittim adet olmuşum güya ama adet gibide değil çok az bi lekelenme olarak geliyo o kadar
dietitian_mom niloyaaa Benimki de öyle az kahverengi lekelenme şeklinde. Adet böyle olmaz ki ama. En iyisi bana doktorun yolu göründü 🤭
sudess Benimde öyle olmuştu doktor rahimde kalan kanlar temizleniyor herkesin aynı olmaz süresi dedi ama siz mutlaka gidip baktırın yine de🌸