Arkadaşlar ek gıda süreciniz nasıl gidiyor? Aşırı zorlanıyorum, ne yapsam yemiyor. Kaşık reddimiz var kaşığı görünce direk kafasını çeviriyor. Eline verip blw yapmaya çalışıyorum onuda çok kabul ettiği söylenemez. Bir tek meyve yiyor, o da işine geldiği zamanlarda. Gıdım gıdım iki kaşık(çay kaşığı gibi resmen) ancak yedirebiliyorum. 3 öğün deniyorum şu an. Arada bir tanede ara öğün(meyve) veriyorum. Ama yok yani. Bazı günler bir lokma dahi yediremiyorum. Nasıl bir yol izlemeyelim. Aşırı üzülüyorum bu duruma. 😥