Kızım 5 haftalık ve sol göğüs daha büyük olduğundan tayzikli geliyor her seferinde önden az miktarda sağıp vermeyi denedim ama yinede çektikte tayzikli geliyor ve hem boğazına kaçıyor 1-2 kez hemde ağlıyor 2 dk sonra ağlayıp emdiği için çok hava yutuyor ve inanılmaz gazı oluyor beslenmelerimiz gerçekten çok zorlu geçmeye başladı o ağladığı için ben stres oluyorum birde bir alışkanlığı var gazını ve kakasını emerken yapmaya çalışıyor aynı anda hem ıkınıp hem emdiği için yine yine ağlıyor memeyle sürekli kavga halinde eli ayağı durmuyor düzgün beslenemiyor gibi hissediyorum çok üzülüyorum meme reddi olursa diye korkuyorum varmı böyle tecrübesi olan