Merhaba bende bel fıtığı var da kuyruk sokumuma çok ağrı yapıyor 4 5 gün yürüyemedim hatta algoloji(ağrı birimi)ne gittim doktor epidural tarzında bi ğine yapacağız kuyruk sokumuna dedi açıkçası ağrımdan dolayı o an çok ağlıyordum pek anladığımı sanmıyorum doktoru yarın yapılacak o iğne bana doğum da epidural oldum acıtmadı ama bu doktor ısrarla iğne korkun var mı diye sorunca çok korkmaya başladım uyuşturmadan yapacaklar sanırım daha önce olan ya da bu durumu bilen birisi var ise bilgi verebilir mi bana