nutellaa_
Bronşlar dolmuş
Kanda yüksek enfeksiyon var dedi
2 kez hava taktılar hala nefes alamıyordum
2 kez EKG çektiler
Taşikardi vardı kalp atış hızım yüksekti ona serum verdiler serumdan sonra nefeste aldım birazda olsa ve rahatladım da
İlaç verdiler yolladılar
Dün sabahtan akşama kadar acildeydim gece geldim eve
Serum baya mayıştırdı uyudum direk
Çok şükür bugün dinlendim daha iyiyim sadece nefes alırken hala kaburgalarım batıyor