esmanur433 ben ikisinden de memnunum tamamen maddi imkanınıza bağlı diyebilirim şimdi braun pro 5 fiyatları ortada malum ben aldığında cüzi bir rakamdı şuan baya artmış ama kiwi uygun ama işlevi var mesela ben ikisini kullanıyorum , görümcemin kızı tek kiwi kullanıyor yıllarca jilet alan bir kız ben önerdim çok azalma var mesela gözle görülür farklar oluyor düzenli kullanımda daha da fark edilir. Yani iş görüyor herkes ucuz diye kaçıyor ama bence alınabilir. Onun atımı braun iki katı trendyol yorumlarına bakarsanız 950.000 atımlı geliyor