Erenarden1 iki yada üç hafta önce gece inlemelerimden eşim uyuyamıyrdu o kadar kötüydüm ki baygın halde yatıyodum arada bebeği emzirmeye kafamı kaldırıyodum largopen yazdı doktor portakal ye dedi ben bunun için mi geldim falan dedim kızdım doktora bolca portakal suyu içtim bide akşamları balık yedim sabahları çorba içtim geçti ara öğün eşim olmadığı için kalkamadım bile yemeye bebek yanımda durdu göğsümü öyle çekti yorulunca uyudu falan üç günün sonunda ayağa kalktım nerdeyse son sabah hiç bişeyim kalmamıştı
İlaç + bol C vitamini + dinlenme + çok yer atma = sağlık 🤗