Melek12066_ Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu sezeryan yaramda bir koku var ve bir yerinde çık ufak bi kızarıklık var nedendir acaba yaşayanınız var mı
Sibel2308 Melek12066_ bende dogum yapali bi ayi gecti,dogumdan 10 gun sonra acilmam oldu dr gittim pansuman fln yapti kapandi,bi 10 gun sonra tekrar acilmam oldu,ikinci sezaryenim bu toparlayamadim gitti …
Remz17 Sibel2308 benimde açılmam olmuştu öne doğru yerde falan eğilme hareketlerine dikkat et ani hareket yapma 3 4 kiloyu geçme ağırlıkta
Sibel2308 Remz17 tskkr ederim🤩 4 yasinda kizim var o da biraz zorluyo 🥴 Ins kapanir sag taraf agrili cunku