Suphiye_mila13 Hanımlar iyi pazarlar🍀🌸 Ellerim ve yüzüm kurudu iyice daha tam kış gelmedi oysaki buna bir nemlendirici krem önerisi olan var mı?
baharberkay Ben ecowellin losyonunu bebeğime kullanırken kendimede kullanıyorum tertemiz içerikli kimyasaldan uzak çok da güzel nemlendiriyor 😊