Anneler merhaba 3 gün ateş bugün 2. Gün döküntü yani 5 gündür bu hastalık ile uğraşıyoruz. Size sormak istediğim 13 aylık oğlumu tanıyamıyorum. İnanılmaz bir ağlama, asla sakinleşmiyor kendisi oynamıyor kucakta bile ağlıyor uyumuyor yemiyor yani bu hastalıktan mı? Döküntüler mi rahatsız ediyor acaba diyorum? 8 dişimiz var ama el ağızdan çıkmıyor azılar mı zorluyor diyorum? 15 gün önce sünnet olduk aslına baya geçti ama sünnetle ilgili bir problem mi var diyoruz? Artık herşey geçiyor aklımızdan doktora 2 kez gittik kanlar temiz sadece idrar testi alınmadı gerek görülmedi. Çok üzülüyorum bu kadar sıkıntısı neden var nerelere gideyim