alisinannesi17 Kızlar 2 yaş kreş mi bakıcı mı daha mantıklı işe başlamam lazım bebeğim sürekli ilgi oyun isteyen bi bebek bakıcı baş eder mi endişeliyim kres daha mi iyi olur yaşayan tecrübeli anneler ne önerirsiniz
Mihraa20 alisinannesi17 yani eğer durumun varsa küçük şehirdeyseniz bakıcıyı öneririm genelde arkadaş çevrem öyle yapıyor çünkü 2 yaşından küçük çoçukar hem çok savunmasız oluyorlar ve kendilerini ifade edemedikleri için sürekli eve mutsuz döndüklerini söylüyorlar. Hee iyi bakıcı bulmak da zor ama yine sizin kararınız
Mihraa20 alisinannesi17 benim kızımda Aralıkta 2 yaşında olacak ve bir kaç konuştuğum kreşler almak istemedi zaten bende bilgi için gitmiştim şöyle söylediler bir de sen Bahar ayında yani mayıs -haziran gibi getir hem bu aylar da hasta olmaz kışa da hazırlık olur dediler. Sende yanında olursun 1 aya yakın dediler ve bakalım 2025 Mayısı dört gözle bekliyorum 💃🏼💃🏼💃🏼
suheyla92 alisinannesi17 bence daha cok kucuk bakici daha doğru. 3bucuk yastan önce kreste cok savunmasız masum kaliyorlar
Mihraa20 alisinannesi17 evet bende düşünüyorum lakin ben ilk 1-2 ay kendim götürüp yanında bulunacağım sonra onun orada iyi olduğunu hissettiğim zaman inaşşah tam bırakacağım kreşe
Pirasalipuding alisinannesi17 Ay 2 yaş daha çok çok küçük imkanınız varsa 4 -5 yaşa kadar çalışmayın bence ondan sonra rahatlıkla anaokuluna verip çalışırsınız yani ne bilim ya hep duyuyoruz küçücük bebeğe neler yapılıyor bu devirde kimseye güvenilmez annaanne veya babaannede olabilir yada bi akrabanız
elbay53 Ufak çocuklarda kreş çok ürkütücü geliyor.yaşananlar malum.guvenecegınjz bırısj varsa bakıcı bence
momtgb0676 alisinannesi17 2 yaşında kızımı kreşe göndermiştim. Şimdi 3.5 yaşında mukayese ettiğimde görüyorum ki 2 yaşında çocuğuma işkence etmişim. Çocuğumun 2 yaşındayken özel ilgiye ihtiyacı varmış. O dönem başlayan bensiz uyuyamama durumuyla hala mücadele ediyorum
cemreninannesi_ alisinannesi17 eğer kendini ifade edemiyor ve tuvalet alışkanlığı edinmedi ise bakıcı. Her yere sesli kamera koyarsınız en azından içiniz rahat eder 3 yaşında da anaokuluna gönderirsiniz o zamana kadar da tuvalet ve konuşma becerisi gelişir üzerini çıkarmayı yemek yemeyi öğrenir zorlanmaz okulda☘️