2262024 Herkese merhaba, doktorumuz 4.ayda demir takviyesi verdi. Günde 10 damla Ocean microfer verdi. Kutu üzerinde 4-10 yaş kullanımı içindir yazıyor. Acaba eczaneden hatalı mı verildi. Siz ne kullanıyorsunuz ve günde kaç damla veriyorsunuz.
milamihra 2262024 ilk kizima kilo başı 1 damla demişti doktor ama marka olarak sidefer kullandim ikincim daha 3 aylık gecmedik
Nurdan1126 2262024 bizde sidefer kullanmıştık. 4 yaş ve üstü yazıyordu ama herhangi bir sıkıntıyla karşılaşmadık. 1 yaş da kan tahlili verdik değerleri gayet güzel çıktı vitaminleri bıraktık.
ilenalemin 2262024 benimki 8 kiloydu hem eczane hem doktor 20 damla dedi ocean için.hemşire de kilo başı bir damla dedi.valla herkes başka söylüyor
2262024 handelinaa neye göre damla sayısı belirleniyor acaba. Benim bebeğimin kilosu 5850. Sizin bebeğiniz kaç kilo acaba
Nurdan1126 amazontuba tadı güzeldi böyle acı ya da tatsız değil. Oğlum severek içiyordu gerçi doğduğundan beri gaz damlası alerji damlası d vitamini derken alıştıydı yavrum ilaçlara. Biz önce sağlık ocağının verdiğini denedik kustu, kabız yaptı. Çocuk doktorumuzun önerdiği sideferi kullandık. Çok da memnun kaldık açıkçası
2262024 ilenalemin sağlıkta bu kadar farklı görüş kafamı çok karıştırdı. Kime güveneceğimizi şaşırdık
gizemcans 2262024 bana da hemşire kilo başına 1 damla dedi 7 damla veriyorum günde ama ocean 30ml çabuk bitiyor 7damla yapınca da fazla mı veriyorum diye kafam karıştı benim de
nanecay Kiloya 1damla dedi bizim doktorumuz 5 kilo olduğu icin 5 damla veriyorum günde ama bizde sırtında kırmızı benekler oldu acaba demir damlasından olabilir mi 2 gün oldu başlayalı,ocean microfer olandan kullandım ama şüphelendim